donderdag 26 januari 2017

Graag Zien

Mijn stage zit er al weer op bij uw zoon/ dochter. Ik heb 3 fantastische en leerrijke weken gehad. Hopelijk uw kind ook. We hadden het over zwanger zijn, de geboorte, baby's verzorgen en wat ze nodig hebben. Ondertussen is Ella grote zus geworden. Ze heeft er een broertje 'Felix' bij. Felix kwam donderdag 26 januari op bezoek. (foto's volgen...)


We hebben het ook over liefde en elkaar graag zien gehad. We kunnen iemand graag zien en verliefd zijn maar we hoeven niet te trouwen hoor ;) .


We leerden ook dat we door samen te spelen en samen te werken goede vrienden zijn en elkaar graag zien.



Ik heb een fantastische tijd gehad. Bedankt voor het vertrouwen in mij!
Bedankt juf Laurence om mij de 3 weken te steunen en mij te laten groeien!


Groetjes juf Charlotte

Geen opmerkingen:

Een reactie posten